Співпраця з Державною службою якості освіти. Семінар-тренінг «Інструменти виявлення та подолання освітніх втрат»
На запит гуманітарного відділу виконавчого комітету Білицької селищної ради https://bilyky.osv.org.ua/ (начальник Іван Данько) та у співпраці з комунальною установою «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Білицької селищної ради» https://blc.cprpp.org.ua/ (директор Віра Калюжна) 20 грудня 2023 року Управлінням Державної служби якості освіти у Полтавській області https://www.facebook.com/sqe.poltava/ (начальник Юрій Кращенко) проведено семінар-тренінг на базі «Білицького ліцею №1 Білицької селищної ради» на тему: «Інструменти виявлення та подолання освітніх втрат».
З вітальним словом до учасників тренінгу звернулася завідувач сектору освіти Галина Каракуця.
Під час семінару-тренінгу Олександр Чернобель, заступник начальника відділу інституційного аудиту, та Вікторія Гуменюк, головний спеціаліст відділу інституційного аудиту, цільовій аудиторії заходу (керівникам філій, заступникам директорів з навчально-виховної роботи та керівникам професійних спільнот учителів математики, інформатики, української мови, англійської мови, хімії, біології, історії закладів загальної середньої освіти Білицької селищної ради) переконливо довели: діагностичне тестування на платформі «Всеукраїнська школа онлайн» (ВШО) – це інструмент для педагогів, який дає можливість виміряти рівень знань і володіння матеріалом усім класом чи окремими учнями та ученицями без зайвого для них стресу у вигляді оцінок. Завдання діагностичного тестування – виявити прогалини, які треба надолужити.
Учителі покроково під керівництвом фахівців управління Служби практично опрацювали інструкцію щодо роботи на платформі ВШО для вчителя, а також виконали запропоновані діагностичні тести як учні. Педагогічні працівники навчалися працювати в особистому кабінеті, відстежувати проходження учнями курсу та аналізувати сформовані звіти на платформі. Сертифіковані учасники семінару-тренінгу проведуть навчання колег щодо роботи на платформі ВШО у своїх педагогічних колективах та професійних спільнотах.