Засідання професійної педагогічної спільноти вчителів географії Білицької ТГ
Засідання професійної педагогічної спільноти вчителів географії Білицької ТГ.
09 січня 2024 року проведено засідання професійної педагогічної спільноти вчителів географії Білицької ТГ. Організатор заходу – Віра Калюжна, директор КУ «Центр ПРПП Білицької селищної ради». У режимі онлайн розглянуто такі питання:
- результати ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії серед закладів загальної середньої освіти Білицької ТГ;
- аналіз завдань ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з географії;
- пошук шляхів подолання освітніх втрат;
- професійний розвиток педагога як складова його творчої індивідуальності;
- робота з обдарованими дітьми;
- правила та вимоги щодо написання учнівських науково-дослідних робіт МАН.
Віра Калюжна, директор КУ «Центр ПРПП Білицької селищної ради», привітала учасників зібрання та підвела підсумки ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії серед закладів загальної середньої освіти Білицької ТГ. Далі вона повідомила, що основна тема засідання ППС вчителів географії - це пошук нових форм, методів та прийомів роботи з обдарованими дітьми.
Раїса Коваленко, заступник директора з навчально-виховної роботи та вчитель географії Білицького ліцею №1, проаналізувала олімпіадні завдання з географії з метою пошуку шляхів подолання освітніх втрат. Раїса Олексіївна під час висвітлення наступного питання наголосила, що кожний педагог постійно повинен працювати над підвищенням свого професійного рівня. Зокрема, не треба нехтувати участю у різних професійних конкурсах та змаганнях. Із власного досвіду вчитель продемонструвала колегам розробку конспекту бінарного уроку на тему «Основи військової топографії. Способи орієнтування на місцевості. Робота з топографічною картою» (географія + ЗУ), з яким здобула ІІІ місце на Обласному ярмарку кращих розробок навчальних матеріалів для дистанційного компоненту освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти.
Юрій Руденко, вчитель географії Бутенківського ліцею ім. Ю.П. Дольд-Михайлика, поділився своїм досвідом організації роботи з обдарованими дітьми. Він зауважив, що система роботи з виявлення обдарованих дітей передбачає попередню діагностику сформованості інтелектуальних умінь; спостереження за роботою учнів на уроках географії та позакласних заходах; аналіз результатів виконання самостійних, творчих робіт; аналіз результатів участі учнів в олімпіадах, конкурсах, конференціях та написанні науково-дослідних робіт МАН. А також робота з обдарованими дітьми у ході вивчення географії передбачає особистісно орієнтоване навчання. Важливим є урахування основних рис обдарованості: високого рівня мотивації, прагнення досягнути високих творчих результатів, здатність до продукування нового, а також задоволення потреби обдарованих учнів у поглибленому вивченні предмета. Усе це у сукупності сприяє формуванню середовища, сприятливого для розвитку обдарованої особистості.
Володимир Калюжний, вчитель географії Бутенківського ліцею ім. Ю.П. Дольд-Михайлика, нагадав учасникам зібрання про загальні положення конкурсу-захисту науково-дослідних робіт МАН. Повідомив найважливіші моменти, які повинні враховуватися для результативної участі здобувачів освіти при написанні робіт МАН.
Зустріч відбулася в атмосфері взаєморозуміння, творчого пошуку та зацікавленості.