Семінар-практикум професійної педагогічної спільноти вчителів математики, інформатики, фізики та астрономії Білицької ТГ
Семінар-практикум професійної педагогічної спільноти вчителів математики, інформатиски, фізики та астрономії Білицької ТГ.
10 січня 2024 року КУ «Центр ПРПП Білицької селищної ради» (директор Віра Калюжна) на базі Бутенківського ліцею ім. Ю.П. Дольд-Михайлика (директор Григорій Журавель) проведено семінар-практикум професійної педагогічної спільноти вчителів математики, інформатики, фізики та астрономії Білицької ТГ.
Традиційно першим питанням, яке розглядалося на січневому зібранні, було обговорення результатів ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики, інформатики, інформаційних технологій та фізики серед закладів загальної середньої освіти Білицької ТГ, з яким виступила Віра Калюжна, директор КУ «Центр ПРПП Білицької селищної ради».
Проаналізували завдання ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад голови журі з математики: Світлана Кравчина;
інформатики: Віктор Бабич, учитель інформатики Бутенківського ліцею ім. Ю.П. Дольд-Михайлика;
інформаційних технологій: Олександр Ткач, учитель інформатики Бутенківського ліцею ім. Ю.П. Дольд-Михайлика;
фізики: Ірина Мигуля, учитель фізики Бутенківського ліцею ім. Ю.П. Дольд-Михайлика.
Використання платформи PhET (інтерактивні симуляції для природничих наук і математики) на уроках фізики висвітлила учитель фізики Бутенківського ліцею ім. Ю.П. Дольд-Михайлика Ірина Мигуля.
Олександр Ткач, учитель інформатики Бутенківського ліцею ім. Ю.П. Дольд-Михайлика, звернув увагу учасників семінару-практикуму на використання сервісів Веб 2.0 як засобів освітньої діяльності на уроках математики та інформатики.
«Інструменти виявлення та подолання освітніх втрат. Діагностичне тестування на платформі «Всеукраїнська школа онлайн» (ВШО) як інструмент для педагогів, який дає можливість виміряти рівень знань і володіння матеріалом усім класом чи окремими учнями та ученицями» - це останнє практичне питання, яке розглядалося на семінарі.
Світлана Кравчина, учитель математики Бутенківського ліцею ім. Ю.П. Дольд - Михайлика, ознайомила учасників заходу з підходами до виявлення та подолання освітніх втрат учнів. Названо причини освітніх втрат, проаналізовано стратегії компенсації навчальних втрат, розглянуто циклічність діагностичних тестів на ВШО.
Учителі-предметники ЗЗСО під час практичного опрацювання покрокової інструкції щодо роботи на платформі ВШО у супроводі Олександра Ткача, учителя інформатики Бутенківського ліцею ім. Ю.П. Дольд-Михайлика, вже були зареєстровані у ролі вчителя. Кожен учитель у ролі учня виконав запропоновані діагностичні тести. Освітяни, свідомо допускаючи помилки, мали можливість працювати в особистому кабінеті і побачити власні прогалини із запропонованого тестового завдання. Олександр Ткач продемонстрував проходження курсу ними та його аналіз з позиції вчителя, використовуючи інструментарій платформи. Кожен учасник познайомився з можливостями використання ВШО.
Питання надолуження освітніх втрат актуальне, тому пошук шляхів розв’язання цієї проблеми став пріоритетним для ЗЗСО і залишається таким і надалі.